dostawy

  • Kiedy realizowana jest pierwsza dostawa?
    Pierwsza dostawa jest możliwa w ciągu dwóch dni roboczych od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz odnotowania wpłaty na naszym koncie.
  • Dostawa do domu czy do pracy?
    W zgłoszeniu podajesz adres dostawy. Ustalimy z Tobą wygodny harmonogram dostaw podczas potwierdzania zamówienia : telefonicznie lub e-mailowo.
  • Czy koszt dostawy jest doliczany do zamówienia?
    Nie. Dostawy realizowane w obrębie miasta Konina są bezpłatne.
  • Jakie są godziny dostaw?
    Dostawy są realizowane rano w godzinach 5:30 - 7:30 lub w przeddzień w godzinach 15:00 - 16:00
  • Ile jest dostaw w tygodniu?
    Jednorazowo możemy dostarczać zestawy na jeden lub dwa dni - w zależności od życzenia Klienta i miejsca dostawy. Ustalimy z Tobą wygodny harmonogram dostaw podczas potwierdzania zamówienia : telefonicznie lub e-mailowo.
  • Czy istnieje możliwość zawieszenia dostawy?
    Tak, można zawiesić dostawy na dowolnie określony czas. Należy to zgłosić telefonicznie pod numerem 609 605550 co najmniej dwa dni robocze przed dniem zawieszanej dostawy. Wznowienie dostaw jest możliwe w dowolnym terminie dostaw, po zgłoszeniu telefonicznym z dwudniowym wyprzedzeniem.